vraagteken
FAQ
Heeft u vragen over deze website of uw bestelling, dan kunt u op deze pagina uw antwoord vinden.

Hoe kan ik betalen?

Bij EM-Technics kunt u op verschillende manieren betalen:

  • Vooraf per bank
  • Rembours
  • Contant bij afhalen.

 

Kan ik op rekening kopen?

Op rekening kopen kan alleen als u een klantnummer heeft van EM-Technics . Helaas hebben wij in het verleden moeten constateren dat wanbetalers van deze diensten misbruik maken.

 

Waarom zijn er extra kosten berekend bij betaling onder rembours?

Voor het verrichten van rembourszendingen zijn extra kosten voor de vervoerder berekend.

 

Hoe lang is de levertijd?

Voor de levertijden kunnen wij u informeren nadat wij contact hebben gehad met onze leverancier.

 

Sommige artikelen zijn nog niet geleverd. Wat nu?

Omdat wij erg veel artikelen aanbieden in onze webshop, is het mogelijk dat enkele artikelen niet direct beschikbaar zijn. Op het moment dat het bij onze leverancier ook niet aanwezig is worden deze artikelen nageleverd.

 

Kan ik opvragen of een artikel direct leverbaar is? 

U kunt een E-mail richten aan gereedsch@pwinkel.nl om een te verwachte levertijd op te vragen.

 

Hoe kan ik een zending volgen?

U ontvangt een E-mail met daarin een GLS pakketnummer en een link

http://www.gls-info.nl/tracking/Advanced

 

U dient deze pakketnummer en uw postcode in te voeren in de daarvoor bestemde velden.

Indien uw bestelling met een andere vervoerder wordt verzonden ontvangt u hiervan bericht met de tracking gegevens.

 

Kan ik een offerte aanvragen?

U kunt via E-mail offerte aanvragen voor bestellingen boven €1000,- ex. btw  Gereedsch@pwinkel.nl Voor artikelen van Stahlwille en Bing Bearings maken wij een uitzondering. Dit omdat wij officiëel dealer zijn en niet met kortingen mogen adverteren. 

Ik ben niet tevreden met een product . Wat nu?

Voldoet een artikel niet aan uw verwachtingen?

U kunt het artikel zonder gebruiksporen en met originele verpakking terugsturen naar: EM-Technics, Van Salmstraat 111, 5281 RP, Boxtel. De verzendkosten zijn voor uw rekening.

 

Ik zie foutieve informatie op deze website . Kan ik dit melden?

Mocht u fouten zien op deze website dan kunt u dit melden via info@em-technics.nl

 

Kan ik mijn bestelling persoonlijk ontvangen?

Wilt u niet dat een pakket bij de buren afgegeven wordt, dan kunt u dat melden bij uw gegevens tijdens de bestelling. EM-Technics verzend in dit geval met de opmerking "niet afgeven bij de buren" op de GLS verzendlabel. 

Het pakket is aangeboden bij mijn afwezigheid. Wat nu?

Het kan voorkomen dat u bij het bezorgen van uw pakket niet thuis was. In dit geval zal de vervoerder (TNT, GLS, DHL) een bericht achter laten. In sommige gevallen zal het pakketje bij de buren afgegeven worden.(tenzij door u anders aangegeven)

 

Kan ik een order op een ander adres laten bezorgen?

Dit kan aangegeven worden bij uw gegevens tijdens bestellen.

 

Welke garantie biedt EM-Technics?

Wij bieden dezelfde garantie aan als de fabrikant. Artikelen die niet voldoen aan de door de fabrikant gestelde eisen vallen onder deze garantie. De fabrikant bepaald of een klacht terrecht is en zal dit probleem oplossen.

Hierbij wordt in acht genomen dat een gereedschap deskundig gebruikt is voor het daarvoor bestemde doeleinden.